Hava, sıkıştırılmadan önce filtrelendigi hava giriş filtresine çekilir, yüksek teknoloji ürünü vida grubu içerisinde bu hava sıkıştırılır. Vida grubu, elektrikli motor veya dizel /benzinli motor tarafından tahrik edilir. Sıkıştırılmayla yükselen ısıyı soğutmak ve yağlamak üzere vida grubuna yağ enjekte edilir .Enjekte edilen yağı basınçlı hava bugarından ayrıştırmak için, hava & yağ separatörü devreye girer. Ayrıştırılmış olan ve yağ pompasına ihtiyaç olmaksızın iç basınçla dolaşan yağ, soğutma haznesinde soğutularak yağ filtresinden akar ve enjeksiyon bölgesine geri döner. Enjeksiyon sirkülasyonu böyle devam eder. Basınçlı hava, yağ separatöründe yeniden yağdan ayrıştırılmasının ardından minimum basınç valfinden geçerek, soğutucuya ulaşır. Soğutma havası, toz tutucu filtre tarafından emilerek kompresör içerisindeki ekipmanların ilk soğutmasını sağlar ve sonra alüminyum blok tip soğutucudan geçerek dışarı atılır.
TİP | Serbest Hava Çıkışı | Motor Gücü (Kw/Hp) | Hava Bağlantısı Çapı (Inch) | Ses Seviyesi (dbA) | Boyutlar En x Boy x Yükseklik (mm) | Ağırlık (kg) | ||
8 Bar m³ / d | 10 Bar m³ /d | 13 Bar m³/d | ||||||
OMG 3 | 0.37 | _ | _ | 2.2/3 | 3/4” | 67 | 600x950x780 | 195 |
OMG 5 | 0.54 | 0.41 | 0.32 | 4/5.5 | 3/4” | 67 | 700x700x1250 | 195 |
OMG 7 | 0.86 | 0.69 | 0.45 | 5.5/7.5 | 3/4″ | 69 | 700x700x1250 | 200 |
OMG 10 | 1.2 | 0.9 | 0.7 | 7.5/10 | 3/4″ | 70 | 700x700x1250 | 205 |
OMG 15 | 1.8 | 1.4 | 1.1 | 11/15 | 3/4″ | 71 | 700x700x1250 | 215 |
OMG 20 | 2.6 | 2.1 | 1.7 | 15/20 | 1″ | 72 | 850x1100x1560 | 495 |
OMG 25 | 3.1 | 2.6 | 2.1 | 18.5/25 | 1” | 72 | 850x1100x1560 | 510 |
OMG 30 | 3.8 | 3 | 2.6 | 22/30 | 1.1/4” | 75 | 850x1100x1560 | 530 |
OMG 40 | 5.2 | 4.5 | 3.6 | 30/40 | 1 1/4” | 75 | 1000x1200x1640 | 640 |
OMG 50 | 6.3 | 5.2 | 4.3 | 37/50 | 1 1/4” | 76 | 1000x1200x1640 | 680 |
OMG 60 | 7.2 | 6.2 | 5.3 | 45/60 | 1.1/2” | 76 | 1000x1200x1640 | 780 |
OMG 75 | 9.8 | 8.2 | 7 | 55/75 | 1.1/2” | 77 | 1200x1700x1750 | 1350 |
OMG 100 | 12.6 | 11.3 | 9.5 | 75/100 | 2” | 77 | 1200x1700x1750 | 1560 |
OMG 120 | 15.1 | 13 | 11 | 90/125 | 2” | 78 | 1500x1800x1950 | 2050 |
OMG 150 | 19.1 | 15.8 | 13.9 | 110/150 | 2” | 78 | 1500x1800x1950 | 2400 |
OMG 180 | 23.1 | 20.8 | 17.3 | 132/180 | 2” | 79 | 2000x2200x1900 | 2590 |
OMG 220 | 28 | 24.8 | 20.9 | 160/220 | 2.1/2” | 81 | 2000x2500x1900 | 2900 |
OMG 270 | 35.5 | 30.8 | 25.3 | 200/270 | 3″ | 83 | 2000x3000x2000 | 3600 |
OMG 340 | 44 | 39.1 | 32.4 | 250/340 | 3” | 84 | 2150x3200x2000 | 4700 |
OMG 430 | 54 | 46.1 | 40.9 | 315/430 | 4” | 84 | 2000x3000x2000 | 5200 |
OMG 540 | 64.2 | 57 | _ | 400/540 | 4” | 85 | 2000x3500x2000 | 9000 |
OMG 680 | 70.2 | _ | _ | 500/680 | 4” | 85 | 2000x3800x2200 | 9500 |
Endüstriye yönelik vidalı hava kompresörü üretim faaliyetlerinde, dünyanın bu alanda önce kuruluşlarıyla iş birliği içinde, maksimum düzeyde verimli sonuçlar elde etmektedir. 0.4 m3/dk lık serbest hava veriminden 70 m3/dk ya dek sabit vidalı hava kompresörlerini kendi fabrikalarında üreten firmamız, daha büyük debilerde özel sipariş üzerine çalışmaktadır. İstediğiniz debi ve basınçtaki vidalı hava kompresörlerini, iş güvenliği açısından emniyetli, tasarruflu, yüksek verimde çalışma kapasitesine sahip dizaynlar ve bol yedek parça imkanıyla sunmaktadır.
Kalibre edilmiş ölçüm aletleriyle sürekli kontrol özelliği
Sürekli ve gelişen Ar-Ge faaliyetleri
Pratik ve ekonomik bakım avantajı
Korozyona, çizilmeye ve paslanmaya dayanıklı, çevreye saygılı toz boya
Her türlü arızaya karşı, hızla müdahale eden uzman, eğitimli ve güler yüzlü servis ekibi
Uzun süreli test ve deneme süreciyle, oluşabilecek sorunların önlenmesi
Hava, sıkıştırılmadan önce filtrelendiği hava giriş filtresine çekilir, yüksek teknoloji ürünü vida grubu içerisinde bu hava sıkıştırılır. Vida grubu, elektrikli motor veya dizel /benzinli motor tarafından tahrik edilir. Sıkıştırılmayla yükselen ısıyı soğutmak ve yağlamak üzere vida grubuna yağ enjekte edilir. Enjekte edilen yağı basınçlı hava buharından ayrıştırmak için, hava & yağ separatörü devreye girer. Ayrıştırılmış olan ve yağ pompasına ihtiyaç olmaksızın iç basınçla dolaşan yağ, soğutma haznesinde soğutularak yağ filtresinden akar ve enjeksiyon bölgesine geri döner. Enjeksiyon sirkülasyonu böyle devam eder.
Basınçlı hava, yağ separatöründe yeniden yağdan ayrıştırılmasının ardından minimum basınç valfinden geçerek, soğutucuya ulaşır. Soğutma havası, toz tutucu filtre tarafından emilerek kompresör içerisindeki ekipmanların ilk soğutmasını sağlar ve sonra alüminyum blok tip soğutucudan geçerek dışarı atılır.
Böylece, kompresör içerisindeki ekipmanlarda soğutularak, ekipmanlar üzerinde hararet nedeniyle